octombrie 25, 2020

Despre anvelope

Anvelope

Michelin prezintă performanţele gamelor sale de anvelope

Odată cu noua reglementare europeană care impune afişarea calificativelor de performanţă ale anvelopelor, Michelin îşi reafirmă angajamentul de a oferi cel mai bun echilibru al performanţelor pentru toate liniile sale de produs. Michelin sprijină introducerea noului sistem european de etichetare a anvelopelor, care a fost conceput cu scopul de a oferi consumatorilor informaţii practice privind trei caracteristici importante de performanţă: aderenţa pe carosabil umed, eficienţa energetică şi zgomotul la rulare.


Gama de anvelope de vară MICHELIN

Toate gamele de anvelope de vară comercializate începând cu 2010 se încadrează în clasa A de performanţă din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed, cel mai important parametru privind siguranţa.
.: Gama de anvelope MICHELIN Energy Saver +, care va fi lansată pe piaţă în această vară, se încadrează în clasa A de performanţă din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed (pentru dimensiunile 15 şi 16 inch, dar nu şi pentru 14 inch).
.: Gama de anvelope MICHELIN Primacy 3 se încadrează în clasa A de performanţă din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed.
.: Anvelopele MICHELIN Pilot Super Sport şi MICHELIN Pilot Sport 3 se încadrează în clasa A de performanţă din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed.

Angajamentul Michelin privind optimizarea eficienţei energetice s-a concretizat prin încadrarea noilor game de anvelope în clasa C, sau o clasă superioară, de performanţă.
.: Gama de anvelope MICHELIN ENERGY Saver + se încadrează în clasa B sau C de performanţă din punct de vedere al eficienţei energetice, în funcţie de dimensiune.
.: Gama de anvelope MICHELIN Primacy 3 se încadrează în clasa C de performanţă.

Este important de ştiut că majoritatea gamelor de anvelope sport se încadrează în clasa E de performanţă, aspect care demonstrează echilibrul optim al performanţelor caracteristic acestor anvelope, prin combinarea unei durate sporite de exploatare cu o aderenţă crescută, chiar şi în condiţii dificile de rulare.

Din punct de vedere al zgomotului la rulare, toate gamele de anvelope de vară se încadrează în limitele care vor intra în vigoare de la data de 1 noiembrie 2016.

Michelin prezintă strategia sa de performanță pentru lungă durată sau „Caracteristici proiectate pentru a rezista”

Luni, 15 iulie 2020Michelin prezintă strategia sa de performanță de lungă durată

Michelin prezintă strategia sa de performanță de lungă durată

Michelin prezintă strategia sa de performanță de lungă durată
Michelin prezintă strategia sa de performanță de lungă durată
Michelin prezintă strategia sa de performanță de lungă durată

Michelin prezintă la Viena, în zilele de 1 și 5 iulie 2019, strategia LLP (Long Lasting Performance) sau „Caracteristicile proiectate pentru a dura”, una dintre principalele acțiuni ale grupului pentru mobilitate responsabilă.

Mulți producători proiectează anvelope sigure până la limita legală minimă a adâncimii benzii de rulare . Dar astăzi nu există nimic care să împiedice comercializarea anvelopelor ale căror distanțe de frânare se degradează treptat mai mult sau mai puțin rapid odată cu trecerea kilometrilor.

Absența unei reglementări privind performanța minimă pe care o anvelopă trebuie să o îndeplinească atunci când se uzează poate determina profesioniștii și utilizatorii să-și înlocuiască anvelopele înainte de a atinge limita legală de uzură de 1,6 mm adâncimea benzii de rulare pe banda de rulare. rulare.

Michelin susține punerea în aplicare a regulamentelor care îndeplinesc așteptările de siguranță maximă , reducerea costurilor pentru societate și protecția mediului .

De obicei, șoferii își pun două întrebări despre anvelopele lor:

• Sunt în siguranță pe anvelopele mele?

• Când ar trebui să-mi schimb anvelopele pentru a menține siguranța maximă?

Astăzi, fără o evaluare a performanței anvelopelor la sfârșitul vieții lor utile, nu există răspunsuri clare.

Studiile arată că diferitele clasificări stabilite pentru anvelopele noi, adâncimea modelului de rulare rămas, nu pot fi criterii suficiente pentru a stabili niveluri de performanță în timp. Prin urmare, pentru a cunoaște evoluția performanței anvelopelor cu utilizarea, este necesar să le măsurați atunci când sunt purtate!

Majoritatea producătorilor de anvelope , precum și a producătorilor de automobile sau a asociațiilor de consumatori, își concentrează atenția în primul rând asupra efectuării testelor de evaluare a anvelopelor noi. Cu toate acestea, realitatea este că o anvelopă începe să se uzeze imediat ce începe să ruleze. Și pe măsură ce se uzează, performanța lor evoluează foarte diferit.

Unele caracteristici se îmbunătățesc odată cu uzura, în special frânarea uscată și consumul de combustibil. În caz contrar, frânarea umedă este o performanță care se degradează mai mult la mai puțin rapid cu utilizarea. Prin urmare, fiind un aspect care afectează siguranța, această performanță ar trebui măsurată pe toate anvelopele înainte de a fi puse în funcțiune.

Obiectivul urmărit de Michelin este ca fiecare consumator să aibă informații adecvate despre performanța anvelopelor sale, pe toată durata de viață utilă. Acest obiectiv poate fi atins prin introducerea testelor de reglementare care trebuie efectuate pe anvelopele uzate înainte ca acestea să fie comercializate.

Din acest motiv, Michelin sprijină implementarea unui prag minim pentru frânarea umedă cu o anvelopă uzată, pentru a asigura consumatorilor. Rezistența la rulare și nivelul de zgomot ar trebui, conform Michelin , să fie testate în continuare cu anvelope noi, deoarece acestea sunt performanțe care se îmbunătățesc odată cu uzura.

Obiectivul Michelin LLP

1. Îmbunătățiți siguranța consumatorilor , oferindu-le informații adecvate cu privire la performanța anvelopelor, indiferent dacă sunt noi sau uzate. Cerința de a informa utilizatorul despre performanța anvelopelor uzate este justificată pentru a garanta performanța anvelopelor în timp și pentru a facilita alegerea mărcii și modelului care se potrivește cel mai bine așteptărilor lor.

2. Îmbunătățiți amprenta de mediu a întregii industrii de anvelope, cu economii de producție care ar putea ajunge la 128 de milioane de anvelope pe an în Europa, precum și cu economii de emisii de CO2 de până la 6,6 milioane de tone .

3. Reduceți cheltuielile pentru anvelope pentru consumatori, cu economii pentru șoferii europeni care ar putea ajunge până la 6,9 miliarde de euro pe an.